W związku z ogłoszeniem sytuacji kryzysowej we Wrocławiu dotyczącej prognozowanych nawalnych opadów deszczu, informujemy gdzie i jak można kierować zgłoszenia:
Centrum Obsługi Mieszkańca, w godzinach pracy Spółki, zgłoszenia dot. zalania w związku z opadami, problem zapchanych studzienek kanalizacyjnych, nieszczelnych dachów oraz innych problemów związanych z sytuacją kryzysową należy zgłaszać na nr 71 323 57 10
Państwa zgłoszenia będą na bieżąco kierowane do służb technicznych, w celu podjęcia pilnych działań
Pracownicy dyżurujący na telefonach alarmowych, poza godzinami otwarcia COM:
tel. alarmowy: 693 912 751
tel. alarmowy: 693 912 747
tel. alarmowy: 722 120 107
tel. alarmowy: 693 912 749,
także podejmują natychmiastowe działania zgodnie z zakresem obowiązków i szczególnie w sytuacji kryzysowej.
W przypadku zalania wodami deszczowymi piwnic oraz innych pomieszczeń, gdzie niezbędne jest wypompowanie wody należy powiadomić straż pożarną, w sprawach bardziej skomplikowanych zgłaszamy do Centrum Zarządzania Kryzysowego
Sytuacje zagrożenia życia, zdrowia i mienia powinny być zgłaszane do odpowiednich służb ratowniczych