Zespół Księgowej Obsługi Zasobu (ZKOZ) Wrocławskich Mieszkań mieści się w siedzibie głównej spółki przy ul. Namysłowskiej 8
Wszystkie sprawy księgowe klienci spółki mogą załatwić w Księgowym Punkcie Obsługi Klienta
Na miejscu najemca może:
– złożyć wniosek z zakresu zadań realizowanych przez ZKOZ,
– poprosić o wydanie kartotek opłat,
– odebrać zaświadczenie lub odpowiedź na pismo,
– otrzymać poświadczenie wpłaty kaucji.
– sprawdzić analizę zapisów na kartotece opłat,
– wyjaśnić powstałe zaległości oraz nadpłaty,
– dokonać porównania zapisów z dokumentacją źródłową klienta (w przypadku rozbieżności pracownik przyjmuje zgłoszenie od najemcy, kompletuje dokumentację i przekazuje do realizacji).
Pracownicy punktu są merytorycznie przygotowani do udzielania pomocy i upoważnieni (w razie potrzeby) do kontaktowania klientów z innymi komórkami spółki.
Telefon kontaktowy: 71 323 57 57
Godziny pracy: 7.30 – 15.00