AKTUALIZACJA DANYCH OSOBOWYCH
KATEGORIA SPRAWY: ADMINISTRACYJNE
KOMÓRKA ODPOWIEDZIALNA: CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCA
Aktualizacja danych osobowych jest potrzebna z kilku powodów:
- pomaga upewnić się, że posiadane informacje są dokładne i aktualne; nieaktualne dane mogą powodować niedostarczenie ważnych informacji;
- aktualizacja danych osobowych pomaga chronić prywatność naszych Klientów;
- umożliwia skuteczny kontakt z Klientem.
Aktualizowanie danych osobowych jest niezbędne:
- po zmianie adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu e-mail lub innych ważnych informacji;
- po ślubie lub rozwodzie, które powodują zmianę nazwiska lub stanu cywilnego.
Ważne jest, aby jak najszybciej zaktualizować dane osobowe. Dane osobowe można zaktualizować poprzez złożenie oświadczenia aktualizacyjnego.
Formularze do pobrania:
Oświadczenie aktualizacyjne.pdf
Oświadczenie aktualizacyjne.docx
Podstawy prawne: art. 16 RODO
Miejsce i sposób złożenia dokumentów/ załatwienia sprawy
- osobiście lub w formie pisemnej na adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław lub ul. Gazowa 20, 50-513 Wrocław,
- w formie dokumentu elektronicznego na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP Wrocławskich Mieszkań i potwierdzone przez wnoszącego podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu,
- za pośrednictwem Portalu Mieszkańca przez użytkownika posiadającego konto internetowe,
- dostarczone do Spółki za pomocą e-doręczeń,
- pocztą elektroniczną na adres: biuro@wm.wroc.pl,
- za pośrednictwem formularza na stronie https://www.wm.wroc.pl/napisz-do-nas/
Godziny przyjmowania klientów: w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.30
Centrum Obsługi Mieszkańca
- Namysłowska 8, 50-304 Wrocław/ul. Gazowa 20, 50-513 Wrocław,
tel. 71 321 13 24, tel. 71 325 37 57, tel. 71 326 41 10, tel. 71 333 24 11
e-mail: com@wm.wroc.pl
- możliwość pobrania i złożenia dokumentów oraz uzyskania szczegółowych informacji
- możliwość złożenia wypełnionego oświadczenia aktualizacyjnego