Zespół Księgowej Obsługi Zasobu (ZKOZ) WM mieści się w siedzibie głównej Spółki przy ul. Reja 53-55.
Wszystkie sprawy księgowe Klienci WM mogą załatwić w Księgowym Punkcie Obsługi Klienta znajdującym się na terenie kancelarii w siedzibie głównej.
Punkt ten tworzą:
- Punkt Informacji Księgowej, pok. 10
realizuje zadania z zakresu indywidualnej obsługi Klienta. Według potrzeb przeprowadzana jest na miejscu analiza zapisów na kartotece opłat, wyjaśnienie powstałych zaległości czy nadpłat, porównanie zapisów z dokumentacją źródłową Klienta, w przypadku wystąpienia różnic pracownik przyjmuje zgłoszenie od najemcy kompletuje dokumentację i przekazuje do realizacji.
- Punkt Informacyjno – Zgłoszeniowy, pok. 9. Tu najemca może:
– złożyć wniosek z zakresu zadań realizowanych przez ZKOZ,
– poprosić o wydanie kartotek opłat,
– odebrać zaświadczenie lub odpowiedź na pismo,
– otrzymać poświadczenie wpłaty kaucji.
Pracownicy punktu są merytorycznie przygotowani do udzielania pomocy i upoważnieni (w razie potrzeby) do kontaktowania Klientów z innymi komórkami Spółki.
Telefon kontaktowy: 71 323 57 57
Godziny pracy: 8.00 – 17.00